Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, konak, Türkiye
this is the another way to touch the earth. just imagine and try to do something to anything. touch the people, touch the lives, touch the souls

21 Eylül 2010 Salı

PAUSE BLUESKY




sevgilimden ayrılmış gibi hissetmiştim 3 yıl önceki grubum dağıldığında. o da bana birçok şey katmıştı tabi. sonrasında uzunca bir küskünlükten sonra ayaklarımı sağlam basa basa dikilmiştim ve bluesky grubunda bulmuştum kendimi. önceki hepsinden daha planlı, programlı, ciddiyet sahibi bir gruptu. çok güzel zamanlar geçirdik. gergin zamanlar da geçirdik. çok müzisyen değişti bu yüzden zaten. derken stabiliteyi sağlamıştık bir güzel.

bluesky'ın güzel günlerine veda ettik bugünlerde. bu sefer kötü hissetmedim kendimi. yaşanacak olan yaşanır ve kim nasıl istiyorsa öyle yaşar neticede. kimseyi tutamam kimsenin de beni tutmayacağı gibi. ben PAUSE dedim, başkası da kendine göre yorumlayabilir.

eğlendirdiğimizden çok eğlendik, çok çok eğlendik :) teşekkür demek gerek yine de herkeslere.

(resim "http://cizgigunluk.blogspot.com/" blogundan alıntıdır.)

2 yorum:

  1. Ovv. Biz teşekkür ederiz.

    Hatta hayatımda Bluesky'ın şöyle bir yeri var: Biz sevgilimle daha önce hiç dans etmemiştik. Ta ki geçen yılki Rock-A'ya kadar. The Doors eşliğinde dans ettik, bunu bize yaşattığınız için sağolun a Buluusıkay!

    Başka bir yerlerde başka bir zaman dinleriz yine sizi ayrı ayrı, belli mi olur beraber bile müzik yaparız belki. =)

    YanıtlaSil
  2. :) yapmalı etmeli bişiler..
    güzel bi anıymış gerçekten, bi parçası olduğum için sevindim :)

    YanıtlaSil