Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, konak, Turkey
this is the another way to touch the earth. just imagine and try to do something to anything. touch the people, touch the lives, touch the souls

28 Aralık 2009 Pazartesi

küçük şeyler

Kimisi için önemsiz, sıradan veya rutin olan şeyler başkalarını çok mutlu edebilir.

Bu hikayede oyuncular Cansu ve ben :)

yazan Cansu:
26.12.2009
gece yarısı..
Tayfunumuz rock starımız yine harikalar yaratmaya devam ediyoooorrrrrr=))))
Uyumadan önce el yüz yıkama muhabbetinden sonra Cansu Tayfun'un yanına gelir ve krem rica eder. Tayfun ise arko nem'in yeni çıkardığı fındık vanilya özlü kreminin binlerce numunesini Cansu'ya hediye eder! Olağanüstü kokusuyla Cansu'yu mest eder krem=))) Yeni yıl hediyemi almış bulundum çok mutlu bi uyku beni bekliyoorr=) Teşekkürler Tayfuncukk

12 Aralık 2009 Cumartesi

Rüyamda



Dün gece rüyamda neler gördüm neler :)

Öncelikle dungeon'daydık, takılmaya gitmişiz, eğleniyoruz bi güzel. Dinlemeye gittiğimiz grup ise yukarıda resmini gördüğünüz 60'dan "Shocking Blue", ama gayet normal bir bar günü, büyük konser günü falan değil :) Orkun'la sahnenin yan tarafındayız Mariska'yı izliyoruz, ne güzel söylüyo falan. Sonra davulcunun saçlarıyla dalga geçip eğleniyoruz. Hatta mola verdiklerinde söylüyorum adama "yaw çok komik abi saçların bi ayar çekelim şuna" diye. Arada Mariska'yla da muhabbet ediyoruz ama ne konuştuk hatırlamıyorum, unuttum :) u gece hatırlarım belki devamını görürsem eğer :p

Sonra bunlar tekrar sahneye çıktıklarında "Send me a postcard" istiyo seyircilerden bi grup. Tamam hallederiz edasıyla göz kırpıyo Mariska'mız :) Derken şarkıyı çalıyolar, millet coşuyo bi güzel.. derken bi yerlerde uyanıyorum, hatırlamıyorum gerisini, çok sarhoştum :pp