Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, konak, Türkiye
this is the another way to touch the earth. just imagine and try to do something to anything. touch the people, touch the lives, touch the souls

4 Haziran 2010 Cuma

yok olmadan önce azcık keyif

bugün ya da yarın, e bir gün ben de ölücem. o zaman hayatımda edindiğim hiçbir sayısal değerin, varlığın önemi olmicak, ben olmicam çünkü. kaç yaşımdayım, kaç kiloyum, kaçıncı bitirdim üniversiteyi, kaç kez sevdim, kaç kere ağladım... sayılara fazla takılmadan, hatta hiçbir şeye takılmadan yaşasak ya madem. o zaman önemi olmicak, şimdi de o kadar önemi olmasa da keyfimize bakmak gerektiğini birazcık hatırlasak. keyfe keder yaşasak. tek derdimiz sevmek olsun, mutlu olmak olsun artık. bir anda kaybolduğumuzda... gerisi gelmiyor cümlenin, gereği olmicak sonra zaten.. o yüzden kaybolmadan ortalıktan mutluluğu yakalamak, peşinden koşmak gerek. değerini bilmeli varlığın.

(fon müziği bu da)

2 yorum:

  1. Fon müziğini merak ettim zira şu an birkaç saat öncesine kadar çatır çatır girebildiğim Youtube'a da giremiyorum, bu konuda söyleyecek bir şeyim de yok çok sıkıcı. :(

    Ve yazdığın şu tek paragraf ne kadar güzel Tayfun, çoğu insan şunun önemini anlayamadığı için hayatlarını kayıp geçiriyorlar, yazık ya.

    YanıtlaSil